miss u sms in urdu for husband

miss u sms in urdu for husband  


 

miss u poetry for husband in urdu

i miss u poetry in urdu

romantic missing you sms

miss u shayari for love in urdu

missing poetry in urdu for husband

missing quotes in urdu english





اگر تیرے بنا جینا آسان ہوتا-اگر تیرے بنا جینا آسان ہوتا - قسم محبت کی تجھے یاد کرنا بھی گناہ سمجھتے


Agar Tere Bina Jina Aasan Hota Kasam 

Mohabbat Ki Tujhe Yad karna

 bhi Gunah samajhte



 محسوس ہو رہی ہے فضا میں اس کی خوشبو- محسوس ہو رہی ہے فضا میں اس کی خوشبو- لگتا ہے میری یاد میں وہ سانس لے رہا ہے  


mahsus ho rahi hai Fiza Mein uski Khushbu

 mahsus ho rahi hai Fiza Mein uski Khushbu

 Lagta Hai Meri Yad Mein wo Sans le raha hai  



میں جو اپنی چاہتوں کا حساب لینے بیٹھ جاؤ- میں جو اپنی چاہتوں کا حساب لینے بیٹھ جاؤ- تم تو صرف میرا یاد کرنا بھی نا لوٹا سکو گے


mein jo apni chahaton ka hisaab leny baith jaaun 

main jo apni chahaton ka hisaab Leny baith jaaun

 Tum To Sirf Mera Yad karna Bhi Na lauta Sakoge 



 مجھے نشہ ہے تجھے یاد کرنے کا - دوست مجھے نشہ ہے تجھے یاد کرنے کا دوست

 اور یہ نشہ میں سرعام کرتا ہوں ہو


Mujhe Nasha Hai Tujhe Yad karne ka dost

 Mujhe Nasha Hai Tujhe Yad karne ka dost

 aur yah Nasha Mein Shary Aam karta hun 



 اے دل غم نہ کروں تجھے بھول نہیں سکتا ہے- دل غم نہ کر وہ تجھے بھول نہیں سکتا- جب بھی تنہائی میں اداس ہو گا- یاد تجھے ضرور کرے گا


a Dil Gam Na Kar vah Tujhe Bhul Nahin Sakta

 a Dil Gam Na Kar wo Tujhe Bhul nahi sakta

 Jab Bhi Tanhai Mein Udaas Hoga

 yad Tujhe zarur Karega 




 نگاہیں نہ پھیرو چلے جائیں گے ہم - نگاہیں نہ پھیرو چلے جائیں گے ہم 

 مگر یاد رکھنا یاد آئیں گے ہم 


Nigahen Na phero Chale Jaenge ham

 Nigahen Na phero Chale Jaenge Ham

 Magar Yad Rakhna Yad aaenge ham 


خدا جانے کیسی کشش ہے اس کی یادوں میں - خدا جانے کیسی کشش ہے اس کی یادوں میں - اس کا ذکر چھیڑو تو ہوائیں رقص کرتی ہیں 


 Khuda Jaane Kaisi Kashish Hai uski Yadon mein

 Khuda Jaane Kaisi Kashish Hai uski Yadon Mein 

 uska Jigar chhandamtu Hawai Rakh karti hai 



 تم یاد نہیں کرتے تو ہم گلہ کیوں کرے - تم یاد نہیں کرتے تو ہم گلہ کیوں کریں

 خاموشی بھی اک ادا ہے محبت نبھانے کی  



 

میری مصروفیت کے ہر لمحے- میں شامل ہیں تیری یاد 

میں مصروفیت کے ہر لمحے- میں شامل ہے تیری یاد کیا ہو گا - سوچو میری فورستوکا کیا عالم ہو گا 


meri masrufiyat ke har Lamhe

 Mein Shamil Hai Teri Yad 

Meri masrufiyat ke har Lamhe

 Mein Shamil Hai Teri Yad

 Socho Meri forsten

 Ka Alam kya hoga 



 بھول جاؤں تو جی نہیں سکتی - بھول جاؤں تو جی نہیں سکتی

 یاد آتے ہو تو دم نکلتا ہے


Bhul jaaun to ji Nahin sakti

 Bhul jaaun to ji Nahin sakti 

 Yad aate ho to Dam nikalta hai 


 جل رہے ہیں ہم کسی کی یاد میں اس طرح سے - جل رہے ہیں ہم کسی کی یاد میں اس طرح سے  - نیند تو آ رہی ہے مگر دل سونا نہیں چاہتا 


 jal Rahe Hain Ham Kisi Ki Yad Mein Is Tarah Se

 Jal Rahe Hain Ham Kisi Ki Yad Mein Is Tarah Se

 Nind to aah Rahi Hai Magar Dil Sona Nahin Chahta 




شام ہوتے ہی چراغوں کو بجھا دیتا ہوں ہو- شام ہوتے ہی چراغوں کو بجھا دیتا ہوں - ایک دل ہی کافی ہے تیری یاد میں جلنے کے لئے  


Sham hote hi chiragon ko Bujha deta hun 

Sham hote hi chiragon ko Bujha deta hun

 Ek Dil Hi Kafi Hai Teri Yad Mein Jalne ke liye 





 مسلسل یاد رکھنے کا میرا دعوی نہیں  - مسلسل یاد رہنے کا میرا دعویٰ نہیں

 لیکن وہ جب جب روئے گا

 میرے دلاسے یاد آئیں گے 


musalsal Yad rakhne ka Mera Dava Nahin 

lekin musalsal Yad Rahane ka Mera Dava Nahin 

lekin vah Jab Jab Rahega 

Mere DilAisi Yad aaenge 




 آج پھر تیری یاد نے چھین لیا ہوش و حواس آج پھر تیری یاد نے چھین لیا ہوش و حواس فنا ہو جائیں گے ہم اگر یہی سلسلہ رہا ہے


Aaj Fir Teri Yad Ne chhin liya Hosh O Hawas Aaj Fir Teri Yad Ne chhin liya hosho Hawas Fanaa ho Jaenge Ham Agar Yahi Silsila Raha




 وہ دکھ میں ہوتا ہے تو مجھے یاد کرتا ہے بہت سنا ہے وہ دکھ میں ہوتا ہے تو مجھے یاد کرتا ہے بہت اب میں اس کے لئے خوشی کی دعا کرو یا غم کی 


suna hai vah Dukh Mein Hota Hai To Mujhe Yad karta hai bahut suna hai vah Dhoop Mein Hota Hai To Mujhe Yad karta hai bahut Hamen uske liye Khushi Ki Dua Karun yah Gam ki main tumse Kuchh Nahin Kahta 



 

tni gujarish hai main tumse Kuchh Nahin Kahta fakat Itni gujarish hai ki Itni bar Mil Jao Jitna Yad aate ho meri pagal Mohabbat Mein 






بہت یاد آئے گی میری پاگل محبت تمہیں بہت یاد آئیں گی جب ہنسانے والے کم اور لانے والے زیادہ ہوں گے


 Yad Aaegi Meri pagal Mohabbat TumHy bahut Yad Aaegi Jab hansane wale kam aur rulane wale Jyada Honge Teri 





 تیری توجہ شاید میرے نصیب میں لکھی ہی نہ تھی   تیری توجہ شاید میرے نصیب میں لکھی ہوئی نہ تھی  یاد کرنا بھی خود کو بے وفا سمجھ کر کبھی  


teri tavaja shayad Mere Naseeb Mein likhi Hina Ki Teri tavaja shayad Mere Naseeb Mein likhi hui Na Thi Chhod Diya Tujhe Yad karna bhi Khud Ko Bewafa Samajh Kar Kabhi 



ہوگے اکیلے کبھی تو میرا احساس ہو گا کبھی تو تم ہوگے اکیلے کبھی تو میرا احساس ہو گا کبھی تو میں یاد آؤں گی تو  کبھی تو مجھ سے پیار ہوگ

 Tum Honge Akele Kabhi To Mera Isis Hoga Kabhi To Tum Hogi Akele Kabhi To Mera Ehsas Hoga Kabhi To Main Yad aaungi Tumhen tabhi To Mujhse Pyar hoga




 اسے کہنا کہ تیری یاد بہت آتی ہے اسے کہنا کہ تیری یاد - بہت آتی ہے یہ بھی کہنا کہ کوئی اور نہیں ہے میرا  


Usi Kahana Ke Teri Yad bahut Aati Hai Usi Kahana Ki Teri Yad bahut Aati Hai yah bhi Kahana ki koi aur Nahin Hai Mera  



 تیری مسکان تیرا لہجہ تیرے معصوم سے الفاظ تیری مسکان تیرا لہجہ تیرے معصوم سے الفاظ جاز کیا کہوں بہت یاد آتے ہو تم


 Muskan Tera LeJa Teri Masoom tere Alfaaz Teri Muskan Tera Le Ja Teri Masoom se Alfaaz kya kahun bus bahut Yad aate ho tum 




  رابطے میں ذرا اضافہ کیجئے صاحب کہ  رابطے  میں ذرا اضافہ کیجئے صاحب یادوں سے اب گزارہ نہیں ہوتا


rabtay Mein ara zara izaafa Kijiye Sahib Rabtay Mein zara ijaafa Kijiye Sahib yaadue sa ab Guzara Nahin Hota  





  آخر تیرا رشتہ کیا ہے میرے درد سے آخر تیرا رشتہ کیا ہے دل جب بھی روتا ہے تم بہت یاد آتے ہو  

Aakhir Tera Rishta Kya Hai Mere Dard Se Aakhir Tera Rishta Kya Hai dard se Jab Bhi Rota Hai Tum Bahut Yad Aate Ho  




 سبب جو ڈھونڈوگے تو عمریں بیت جائیں گے سبب جو ڈھونڈوگے تو عمریں بیت جائیں گی کہا نا یاد آتے ہو تو بس پھر یاد آتے ہو

Jab dhundoge to Umra beet Jayegi Sab dhundoge to Umra beet Jayegi kaha na Yad aate ho to bus FIR Yad Aate Ho 






 عجیب لوگوں کا بسیرا ہے تیرے شہر میں عجیب لوگوں کا بسیرا ہے تیرے شہر میں غرور میں مٹ جاتے ہیں مگر یاد نہیں کرتے


Ajeeb Logon Ka Basera Hai Tere Shahar Mein Ajeeb Logon Ka Basera Hai Tere Shahar Mein Jarur Mein MIT Jaate Hain Magar Yad Nahin karte 




 کہاں تلاش کرو گے ہم جیسے چاہنے والے کو کہاں تلاش کرو گے ہم جیسے جانے والے کو

Kaha Talash Karoge Ham Jaise chahane Wale Ko kahan Talash Karoge Ham Jaise chahane Wale Ko 




 جو اپنی یاد بھی سے بھی زیادہ تمہیں یاد کرتے ہیں ہی

Jo apni Yad bhi Se Bhi Jyada Tumhen Yad Karte Hain




kitne masroof ho gaye hain Kuchh Yad purane kitne masroof Ho Gaye he Kuchh Yaar Purane a Mulaqat na se hi Yad karna bhi gawara nahin karte 


Mere Muqaddar Mein To Teri Yad hai lekin Mere Mukaddar Mein To Teri Yad Hai Lekin Tu Jiska Muqaddar hai use Jindagi Mubarak 









Post a Comment

0 Comments