heart touching shayari of a love

heart touching shayari of a love




میں بہت خوش قسمت ہوں تم میرے بہترین دوست ہو

 میں آپ کو پسند کرتا 

ہوں۔ میں آپ کو بہت پسند کرتا ہوں.






میں آپ کے بازوؤں میں شامل ہونا چاہتا ہوں۔



آپ کی 

یاد آتی ہے ، آپ کو یاد آتی ہے ، آپ کو چومنا چاہتا ہے




اگر مجھے دوبارہ انتخاب کرنا پڑا تو میں آپ کو پھر بھی منتخب کروں گا

 

آپ ہمیشہ کی تاریخ میں میرا ہر وقت کا سب سے زیادہ پسندیدہ ہو



 آپ حیرت انگیز حیرت انگیز چیز ہے


 


۔ آپ سے ملنا میری باقی زندگی کا پہلا دن نہیں تھا۔ یہ میری زندگی کا سب 


سے اچھا دن تھا۔


 مجھے اپنے شوہر کی بیوی بننا پسند ہے



 کیا میں نے 

آج یہ بتایا ہے کہ میں آپ کے ساتھ محبت میں کتنا خوش قسمت ہوں؟


 آپ 

پوری زندگی کے لئے میرا پورا دل رکھتے ہیں


ارے عاشق - آج آپ کو 

میرے دماغ سے نکال نہیں سکتا ہے


آپ پھر بھی میری سانسیں دور کرتے 

ہیں۔


میں آج ہماری شادی کے دن کے بارے میں سوچ رہا تھا۔ میں اب بھی ہر 

لفظ کا مطلب ہے


 جب میں آپ کا نام اسکرین پر دیکھتا ہوں تو میں اپنے فون 

پر بیوقوفی سے مسکراتا ہوں


میں نے کبھی بھی آپ سے زیادہ پیار نہیں کیا 

، مجھ سے اس سیکنڈ میں۔ اور میں تم سے کبھی بھی محبت نہیں کروں گا ، اس 

سے دوسری بات۔


 کچھ دن میں واقعتا میں آپ کے بارے میں سوچنا نہیں 

روک سکتا ہوں


آپ کی آواز میری پسندیدہ آواز ہے


ہمیشہ کے لئے ایک 



طویل وقت ہے ، لیکن مجھے آپ کے شانہ بشانہ خرچ کرنے میں کوئی اعتراض 

نہیں ہوگا


بس جب میں یہ سمجھتا ہوں کہ آپ سے محبت کرنا اب ناممکن 

ہے ، تو آپ مجھے غلط ثابت کرتے ہیں۔



 صرف دو بار ایسا ہوا ہے کہ میں 

آپ کے ساتھ رہنا چاہتا ہوں - اب اور ہمیشہ کے لئے۔



 آپ کو پیار کرنا بہت 

آسان ہے


 باکسر شارٹس کو چمکانے میں آپ میرے نائٹ ہیں



آپ نے 

میرے دل کو اپنے ہاتھ میں تھام لیا 



 آپ میرے دن کو قابل اور 

میری زندگی کو گزارنے کے قابل بناتے ہیں۔ آپ حیرت انگیز ہیں


جب بھی 

میں آپ کے بارے میں سوچتا ہوں تو میں اپنے پیٹ میں تتلیوں کو آجاتا ہوں۔ آج 

رات آپ سے ملنے کا انتظار نہیں کرسکتا



 مجھے ہماری زندگی کی کہانی 

بہت پسند ہے



آپ سب سے بہتر کام ہو جو مجھ سے کبھی ہوا ہے۔



 جب میں 

آپ کے ساتھ ہوں تو ، صرف ایک ہی جگہ میں بننا چاہتا ہوں



 اگر میں جانتا 

ہوں کہ محبت کیا ہے ، تو وہ آپ کی وجہ سے ہے




آپ سے محبت کرنا ایک 

کل وقتی کام ہے۔ مجھے اپنا کیریئر پسند ہے


 آپ ہی وجہ ہیں کہ میں 

مضبوط ہوا ، لیکن پھر بھی تم میری کمزوری ہو۔


 کل رات بھی آپ کے 

تبصرے کے بارے میں ہنس رہا ہوں…



 آپ مجھے بہتر انسان بننا چاہتے 

ہیں۔ اپ سے بہت پیار ہے.


 آپ ایک اچھے نظر آنے والے لڑکے ہی

چلیں!



آآپمیری مسکراہٹ کے پٹھوں کو حال ہی می ورزش دے رہے ہیں۔ 

آپ کے سب کے لئے ایک بار پھر شکریہ. "


 ہر وہ کام جو میں نے کبھی 

نہیں کیا ، میں آپ کے ساتھ کرنا چاہتا ہوں


 آپ نے میرا دل چرا لیا ہے اور 

آپ اسے برقرار رکھ سکتے ہیں


آپ میرا دماغ نہیں پار کرتے ہیں۔ تم اس 

میں رہو


میں قسم کھاتا ہوں کہ جب ہمارے ہونٹ چھونے لگیں ، تو میں اپنی 

زندگی کے اگلے 60 سالوں میں خوشبو لے سکتا ہوں \

 

جب آپ مجھ سے 

پوچھتے ہیں کہ میں کس کے بارے میں سوچ رہا ہوں تو آپ "کچھ بھی نہیں" ہیں



​​اگر آپ صرف اتنا جانتے تھے کہ آپ کے ساتھ رہنے والے ان چھوٹے 

لمحات میرے لئے کس طرح اہمیت رکھتے ہیں




 آپ سب سے قریب ہیں میں 

کبھی جادو پر جاؤں گا



پی ایس ایس ٹی… میں آپ سے پیار کرتا ہوں




آپ میرے خوابوں والے سے بہتر ہیں۔ آپ اصلی ہیں۔

آپ خوبصورت ہیں۔ کیا میں 

آپ کو رکھ سکتا ہوں؟


 آپ میری بالٹی لسٹ ہیں۔ میں تم سے پیار کرتا ہوں.

(اپنے تعلقات کو مسال کرنے کے لئے ٹیکسٹنگ کا استعمال کیسے کریں)



میں 

ساتھ رہنا پسند کرتا ہوں۔ آپ کی یاد آتی ہے



 کام پر ایک اچھا دن گذاریں - میں 

گھر گننے تک گنتا رہتا ہوں۔



اسمگل کرنے کے لئے کامل رات۔ شام سات بجے 

مجھ سے ملو۔


 میں نے آج ایک ملین لوگوں کی طرح دیکھا ہے اور سبھی سوچ 


سکتے ہیں کہ میں آپ سے ملنے کا انتظار کیسے نہیں کرسکتا!


Remember. یاد رکھیں کہ ہم نے کس طرح بوسہ لیا… (پُر کریں) میں 

ابھی یہ کرنا چاہتا ہوں…


 میں جانتا ہوں کہ میں آج رات آپ کو گھر میں 

دیکھوں گا لیکن میں آپ کو پوری طرح سے گمشدہ کرنے میں مدد نہیں کرسکتا

دن


 کل رات حیرت انگیز تھی. میں ایک بار پھر آپ کی گرفت میں آنا چاہتا ہوں۔ 



اسی طرح

میں آپ کو ہر ایک میں دیکھتا ہوں۔ میں تمہیں یاد کرتا ہوں

 

میرے 

آس پاس آپ کے بازو گھر کی طرح محسوس ہوتے ہیں۔ مجھے گھرکی یادستا رہی 

ہے


جب میں آپ کو یاد کرتا ہوں ، تو یہ ہر گانے کی طرح ہی سنتا ہے جو 

آپ کے بارے میں ہے



 میں 

نے ایک سیکسی اسٹڈ سے شادی کی ہے!

You. آپ مزاحیہ ہیں ، اب بھی ہنس 

رہے ہیں…


You. آپ مجھے بالکل بدتر دیکھتے ہیں اور آپ مجھے پسند کرتے 

ہیں۔ آپ کا شکریہ!


 ہمارے بچوں کو آپ کی طرح والد صاحب کا بہت احسان 

ہوا۔ مجھے جس طرح سے آپ _____ پسند کرتے ہیں۔


 میری طرف سے 

رہنے کی ، میری امیدوں اور خوابوں کو بانٹنے اور صرف آپ کے ہونے کا 

شکریہ۔


یہ ایک مشکل وقت رہا ہے ، اور میں آپ کی بہت تعریف کرتا ہوں۔



آپ کو اندازہ نہیں ہے کہ آپ کی… سے کتنی مدد کی ہے۔


 آپ نے جو 

چھوٹے چھوٹے اور بڑے طریقوں سے کام لیا ہے ان کے لئے… شکریہ! "



آپ کا شکریہ… مجھے نہیں معلوم کہ میں آپ کے بغیر کیا کرتا۔



آپ 

میرے لئے ایک نعمت ہیں

 آپ میرے فرد ہیں


Post a Comment

0 Comments