i miss u poetry in urdu



i Miss You Poetry in Urdu | Miss You Shayari



missing poetry in urdu 2 lines

missing quotes in urdu english

miss u shayari for love in urdu


miss u poetry in english


miss u poetry for husband in urdu  




ایک درخواست: اپنا خیال رکھنا۔

ایک خواہش: مجھے مت بھولنا۔

جھوٹ: میں آپ کے 

بارے میں نہیں سوچ رہا ہوں۔

ایک سچائی: میں تمہیں یاد کرتا ہوں۔

ایک حقیقت: میں 

آپ کو پسند کرتا ہوں

 


i miss u poetry in urdu






نظر سے باہر دماغ کے باہر

یہ کہاوت جھوٹ ہے ،

کیونکہ

فاصلے کے باوجود

میں آپ کے بارے میں سوچ رہا ہوں!

 


میں اپنی واپسی کا 

اعلان کرتا ہوں۔

فاصلہ مجھے تکلیف دیتا ہے۔

میں اب بھی آپ کو محسوس کرنا 

چاہتا ہوں۔






تم 

میرے دل میں اتنے جذب ہو گئے ہو

کہ جب میں آنکھیں بند کروں گا

تم وہاں ہو  


میں تمہیں دیکھتا ہوں ، لیکن مجھے کیا یاد آرہا ہے

آپ کو میرے قریب رکھنے کے 

قابل ہونا ہے۔

 


مجھے لگتا ہے کہ آپ کو لگتا ہے کہ میں آپ کے بارے میں سوچ رہا ہوں

اس سوچ نے مجھے یہ سوچنے پر مجبور کردیا کہ آپ کے بارے میں سوچ رہے ہیں


missing poetry in urdu 2 lines





میں 

تو میں آپ کے بارے میں سوچتا ہوں

کہ تم میرا میرے 

بارے میں سوچو۔


 


آپ سے دور رہنا مجھے تکلیف دیتا ہے

آپ کے بارے 


میں سوچنے سے مجھے شفا مل جاتی ہے ،

آپ کے قریب ہونا میری سب سے 

بڑی خواہش ہے۔



خاموشی کا مطلب بھولنا نہیں ہے

اور غیر موجودگی فاصلے میں 


ترجمہ نہیں کرتی ہے

صرف آپ کو بتانے کے لئے

کہ میں تمہیں بہت یاد کرتا 

ہوں




میں ہر بار کانپتا ہوں

کہ آپ وہاں نہیں ہیں

کہ قریب قریب ہے

جس وقت آپ 

قریب آئیں گے

 

missing poetry in urdu 2 lines

جب آپ دور ہوں گے

یہ ایک بلیڈ کی طرح ہے جو میری روح کو 

الگ کرتا ہے۔



میں زیادہ زندگی نہیں پوچھتا ،

میں صرف اس سے آپ کی موجودگی 


کی درخواست کرتا ہوں ،

میری زندگی کا امیر۔



 

میں چاہوں گا کہ آپ مجھے اپنی 

خوشبو دیں

خوشبو

تاکہ آپ ہمیشہ میرے ساتھ رہیں ...

میں تمہیں یاد کرتا ہوں...

 

ایک درخواست: اپنا خیال رکھنا

ایک خواہش: مجھے مت بھولنا

جھوٹ: میں تم سے 

پیار نہیں کرتا

ایک سچائی: میں تمہیں یاد کرتا ہوں





اگر آپ مجھ سے بات نہیں کریں 


گے

میں تمہاری خاموشی سے دل بھر دوں گا

میں آپ کو کتنا یاد کرتا ہوں یہ بتانے 


کے لئے

اور آپ سے محبت کرنا کتنا مشکل ہے

 


جب میں تمہارے بغیر سوتا ہوں

میں جلدی سے سو جاتا ہوں ،

کیونکہ میں تمہارے بوسوں کا خواب دیکھوں گا

اور 


حیرت سے جاگے گا۔


 

missing poetry in urdu 2 lines





مجھے اپنا چہرہ دیکھنے دو

مجھے آپ کی آواز سننے دو

کیونکہ آپ کی آواز میٹھی ہے

 اور آپ کا چہرہ خوشگوار ہے۔


مجھے آپ کی بہت 

یاد آتی ہے میری محبت

میں تم سے پیار کرتا ہوں

 


نظر سے باہر دماغ کے باہر

یہ کہاوت جھوٹ ہے ،

کیونکہ فاصلے کے باوجود

میں آپ کے بارے میں سوچ رہا ہوں







missing poetry in urdu 2 lines




مجھے توقع سے زیادہ آپ کی کمی محسوس ہوتی ہے ،

جب فون آن ہوتا ہے تو میں آپ کو یاد کرتا ہوں


ایک دن میں تمہیں اپنی ملکہ بنا دوں گا


درد اور درد کے بغیر 

تمہاری محبت میں زندہ رہوں گا 

میں تمہارے لئے زندہ رہوں گا 


ہمیشہ کے لئے ،

میرے دل سے آپ کو

 خوشیوں سے بھر دے گا۔


آپ کی مسکراہٹ حیرت کی ہے ، بے مثال ہے


خوبصورتی ،

تیری آنکھیں میری دھوپ کی سب سے خوبصورت کرن:

مجھے آپ کے ساتھ سننا ، آپ کی طرف دیکھنا ، میرے ساتھ پسند ہے



میں آپ کا مشاہدہ کرنے میں گھنٹوں گزاروں گا ،


آپ کو غور کرنا ،

نیند کی راتیں آپ کو بوسہ دے رہی ہیں ، آپ کو پیار کرتی ہیں۔

میٹھی راتوں کا تصور کرنا ، خواب دیکھنا۔

مجھے توقع سے زیادہ آپ کی کمی محسوس ہوتی ہے۔

فون پر ہونے پر میں آپ کو یاد کرتا ہوں



جب میں آپ کو یاد کر رہا ہوں ،

میں دریا کے کنارے چلتا ہوں۔

یہ مجھے سکون دیتا ہے۔



مجھے اپنی چھوٹی چھوٹی مہم جوئی پر واپس بھیج دیتا ہے۔

اس سے کوئی فرق نہیں پڑتا ہے کہ باہر کتنا سردی ہے ،

ہماری گرمیاں مجھے گرما دیتی ہیں ،

اور ہم پھر اکٹھے ہو گئے ہیں۔






















Post a Comment

0 Comments