romantic shayari for gf



romantic Shayari for GF










In this post, you will get Girlfriend Shayari

Romantic Shayari For Girlfriend or Romantic 

Shayari For GF, Girlfriend Love Shayari, Girlfriend Propose Shayari, Touching Heart 

Will get girlfriend Shayari (Dil Ko Chhoone Wali Girlfriend Shayari).


Due to this, you can 

tell your girlfriends the condition of your heart 

and can also express your love.




romantic shayari for gf





میری خاموشی کا احترام کیا کریں 

میرے الفاظ آپ سہہ نہ سکے گے 


Shaadi ka waada kia parveen se,

Warna mohabbat to thi nasreen se.

Anjane main keh dia mehreen se,

Kia haal hua tha poocho noreen se,

Ab to umeed hai sirf samreen se






: کسی سے جُداہونا اگر اتناآسان ہوتا فرازؔ 

تو جسم سے رُوح کو لینے کبھی فرشتے نہیں آتے۔


: وقت لگے گا لیکن سنبھال لوں گا خود کو•

                       صاحب


ٹھوکر سے گرا ہوں اپنی نظروں سے نہیں••




دن تمہارا ہے ، ہم بھی تمہارے ہیں



آپ کے بغیر میرے دل

ہر سانس نامکمل معلوم ہوتا ہے۔



Ek adaa aapki dil churane ki,

Ek adaa aapki dil mein bas jane ki,

Ek chehra aapka chand sa,

Ek zid hamari chand pane ki.



romantic shayari for gf



تم صبح کی شام ہو

تم میری 

زندگی ہو ، تم میری زندگی ہو

آپ میری زندگی کا حصہ ہیں

تم میری محبت کی 

پہچان ہو۔




لوگ کہتے ہیں کہ ایک بار محبت ہوتی ہے ،

لیکن جب بھی میں اسے 

دیکھتا ہوں ، مجھے ہر بار پیار ہوتا ہے۔


تم میرا دل ہو ، میں تمہاری جان ہو



Phool ke shurwat kali se hote hai,

Zindage ke shurwat pyar se hote hai

Pyar ke shurwat apno se hote hai

Apno ke shurwat aap se hote hai




اگر آپ ہیں ، تو میں ہوں۔


جب آپ نے مجھے دیکھا تو یہ بے وقوف دل بے چین ہوگیا 

تمہاری آنکھیں میرے دل کو لگ گئیں ،

اس طرح ، ستارے بڑی مشکل سے دل کو 

سنبھالتے ہیں ،


بس میری محبت کو سمجھیں 

 آپ سے بہت پیار کریں گے



 تو ہم ایک جوڑے کو مناتے ہیں 

کیونکہ وہ ہر دل کی دھڑکن کو 

پہچانتے ہیں۔


Nazar nazar mei har nazar mei

Ek nazar ki talaash hai,

Par yeh nazar woh nazar nahi

Jiski mujko talaash hai



جب آپ تنہا ہوجائیں ، تو مجھے یاد رکھیں ،

مجھے یاد رکھنا

مجھے یاد رکھیں جب کوئی آپ کی مسکراہٹ کی تعریف 

نہیں کرتا ہے ،

جب آپ زندگی سے ناراض ہوجائیں

 تو پھر مجھے یاد رکھیں 

جب آپ اپنی ساری محبت کھو دیں

 اور آپ کو پیار نہیں ملتا ہے 

 تب مجھے یاد رکھیں 

جب آپ دوسروں کی خوشی کے لئے 

اپنی خوشی قربان کردیں تو مجھے 

یاد رکھیں 


    romantic shayari for gf




Apni Surat ka kabhi to didaar de

tadap raha hu ab aur na intzaar de

Apni awaaz nahi sunani to mat suna

Kam se kam 1 Missed call hee maar de




جب کوئی آپ کی ضروریات

 کو نہیں سمجھے گا ، تو مجھے یاد رکھنا 



لوگ بہت محبت میں ہیں ، لیکن وہ دوری وہاں نہیں ہے۔


آج کل محبت کرنے والے 


محبت کے دیوانے ہو رہے ہیں ،

پوری رات واٹس ایپ پر منتظر رہتی ہے ،

دلروبا 



Kaun kehta hai dil pagal hai

Pagalpan to sirf aik bahana hai

Aik bar hans kar muskura kar to dekho

Yeh pagal tumhara deewana hai




دل کی خواہش کو سمجھ نہیں پاتا ،

وہ بازار میں گولگپا کھاتی ہوئی نظر آرہی ہیں۔



عاشق محبت کے انجام کو نہیں جانتا ہے ،

عشق ہار نہیں مانتا 

اور دل نہیں سنتا۔



مجھے سر 

جھکانے کی عادت نہیں ہے ،

آنسو بہانے کا عادی نہیں 



اگر ہم 

کھو گئے ہیں ، آپ کو بہت افسوس ہوگا ،

کیونکہ ہم لوٹنے کے 

عادی نہیں ہیں۔



Ek hawa ka jhoka sa aaya,

To laga jaise ke tum aaye ho,

Darwaze par kisi ki aahat se hue,

To laga jaise ke tum aaye ho,

Ab tum he bataoo,

Kya tum kisi bhoot se kam ho.




ہم محبت کی راہ میں بھٹک رہے ہیں ،

دن رات ایک دم 

کرتے ہوئے پیار کرتے رہے ،

اب میں جینا چاہتا ہوں


میری آنکھوں میں آنسو آتے ہیں ،

تب بھی 

 ہنسیں کو ہونٹوں پر رکھنا پڑتا ہے۔

یہ بھی کیا دوست ہے 




Kiss kisi ki mahphil me,

Kiss kisi ne kiss kisi ko kiss kiya.

Ek hum hai jisne her kiss ko miss kiya,

Aur ek aap hai jisne har miss ko kiss kiya.



دوستو

اپنے کاموں سے آپ کو چھپانا ہے۔

یہ چاند ہے اور چاندنی 

رات ہے



کیا تم ستاروں سے بات کر رہے ہو؟

ہر رات ہمارے 


خدا کرے 

، دونوں ہمیشہ سلامت رہیں ،

ایک آپ اور دوسری آپ کی 

مسکراہٹ۔



Dosti karo college wali se,

Ishq karo office wali se,

Flirt karo pados wali se,

Pyaar karo dilwali se,

Aankh larao sali se,

Aur maar khao ghar wali se.



میرے دل کی نازک دھڑکن

تم نے مجھے کس طرح 

سکھایا 


جب سے محبت آپ سے ملی ہے 

اسے غم میں بھی 

مسکرانا سکھایا۔



آپ اپنے آپ کو نہیں جانتے

 کہ آپ کتنے پیارے ہیں



کل آپ میرے تھے ، آج بھی ہم ہیں



یہاں تک کہ پتہ نہیں کس طرح 

دل کو دھوکہ دیا گیا ،

کسی نے اسے پسند کیا اور ابھی رہ گیا


Neend aati hai to khaab aata hai

khaab mein ek ladki aati hai,

ladki ke piche uska baap aata hai

phir na neend aati hai na khaab aata hai.







Post a Comment

0 Comments