quotes on attitude and love

quotes on attitude and love


mera #haal na puchh, agar main 


میرا حال نہ پوچھ اگر میں 

#baigunaah nikl to, tumhai ##afsos 


بیگناہ نکلا تو تمہمیں  افسوس 


hog…….. attitudai status in hindi for 


ہوگا


boy 26 baist attitudai in hindi agar 




aapako #mujhase koee #problaim hai 

ہے problemآپکو مجھسے کوئی 




quotes on attitude and love




to ek kaar leejiye aur nark ke taraph 


تو ایک کار لیجیے اور ںیرک کے طرف 


drivai keejiye. #happy journaiy agar 


ڈرائیو کیجئے  ہیپی جورنرے اگر 


dil bada karo, badee 


دل بیدہ کرو بڑے 



#baaten to sabhee kar lete hain dil 

باتیں تو سبھے کر لاتے ہیں 



 kuchh din 



کچہ دن 

ruk ja pagli, apana bhee din aaega 


روک جا پگلی اپنا بھی دن ایگا 


mere likhe hue status tujhe 


میرے لکھ ہو سٹیٹس تجھے 


#bollywood ke ##moviai mein sunaee 


میں سنائی movieبالی ووڈ کے 


dega. …. 






doston ise bhee 


دوستوں اسے بھی 


zaroor dekhen – happy lifai status in 

ضرور دیکھیں 



hindi 29 attitudai status for fb profilai 




pich pasand aaya to #dil mein, nahin 


پیچ پسند آیا تو دل میں نہہ 


to #dimaag mein bhee nahin pasand 


تو دماگ میں بھی نہیں پسند 


aay to 


اے تو 


quotes on attitude and love


 too yah mat soch too chhod 


تو یہ مت سوچ تو چھوڈ


degee to #toot jaoonga #kameena 


دیگئی تو ٹوٹ جاؤنگا کمینہ 


hoon tere se #achchhee pataoonga. 


ہوں تیرے سے اچچھے پٹونگا




مجھے افسوس ہے کہ آپ کی دیکھ بھال کرتے ہوئے میں نے اپنی تمام ہنسیوں   لمبی راتوں ، میٹھی تحریروں اور اندر کے لطیفوں کو غلط سمجھا۔ دوبارہ اپنا وقت ضائع کرنے سے پہلے میں دو بار سوچوں گا۔ "


میرے پاس وقت ان لوگوں سے نفرت کرنے کا نہیں ہے جو مجھ سے نفرت کرتے ہیں۔ میں ان لوگوں سے پیار کرنے میں بہت مصروف ہوں جو مجھ سے پیار کرتے ہیں۔ "


آپ مجھے اس طرح کا احساس دیتے ہیں جس کے بارے میں لوگ ناول لکھتے ہیں۔"


یہ میرا فیصلہ ہے کہ میں کس سے پیار کرتا ہوں اور میں کس طرح رہتا ہوں۔ کوئی بھی اس انتخاب کو مجھ سے دور نہیں کرسکتا۔


نفرت کرنے والوں کو بھول جاؤ… کیونکہ کوئی آپ سے پیار کرتا ہے!"


سنگل' ہونا میرا رویہ ہے!"


اگر آپ مجھے بدترین طور پر نہیں سنبھال سکتے ہیں ، تو آپ میرے بہترین کام کے قابل نہیں ہوں گے۔ اگر آپ میرے ماضی کو قبول نہیں کرسکتے ہیں تو پھر آپ میرے مستقبل میں خود کو نہیں دیکھیں گے۔ "


اگر آپ سے محبت کرنا غلط ہے ، تو میں ٹھیک نہیں ہونا چاہتا ہوں۔"


آپ کے جذبات کا کوئی بازار نہیں ہے۔ لہذا کبھی بھی اپنے جذبات کی تشہیر نہ کریں ، صرف اپنا رویہ ظاہر کریں۔


کیا راتوں رات میرے خوابوں سے بھاگنے سے آپ کی ٹانگیں تکلیف ہوتی ہیں؟ 


سنگل حیثیت نہیں ہے۔ یہ ایک ایسا لفظ ہے جس میں کسی ایسے شخص کی وضاحت کی گئی ہے جو دوسروں پر انحصار کیے بغیر زندگی گزارنے اور زندگی سے لطف اندوز کرنے کے لئے اتنا مضبوط ہے۔


اگر آپ توقع کرتے ہیں کہ میں آپ کے لئے حاضر ہوں گا۔ آپ کو بھی میرے لئے وہاں ہونا چاہئے۔


اگر آپ کسی سے محبت کرتے ہو تو انہیں آزاد کریں۔ اگر وہ واپس آجائیں تو آگ لگائیں۔ ؛) "


میرا دل چوری ہوگیا ہے… کیا میں آپ کی چولی چیک کرسکتا ہوں؟


"میں اکیلا ہوں کیونکہ خدا میرے لئے بہترین محبت کی کہانی لکھنے میں مصروف ہے…


 اگر آپ کو اس کو پکڑنے کا کوئی ارادہ نہیں ہے تو کسی لڑکی کو بھی آپ کے لئے گر نہ کریں۔ 


   میں کسی کا دوسرا آپشن نہیں ہوں۔ بہتر آپ یا تو مجھے منتخب کریں ، یا آپ مجھے کھو دیں گے۔ 


   میں اپنے آپ پر مزید رنجیدہ نہیں ہوں گا۔ اگر آپ اتنے بیوقوف تھے کہ آپ وہاں سے چلے جائیں تو ، میں آپ کو جانے کے لئے کافی ہوشیار ہوں گا۔ 


   سنگل رہنے کا یہ مطلب نہیں کہ آپ کمزور ہو۔ اس کا سیدھا مطلب ہے کہ آپ اتنے مضبوط ہیں کہ آپ اپنے حقدار کے لئے انتظار کریں۔ 


   مجھے ایک لڑکی سے پیار تھا اور اس نے میرا دل توڑ دیا۔ اب میرے دل کا ہر ٹکڑا مختلف لڑکیوں سے پیار کرتا ہے۔ لوگوں نے اسے اشکبازی قرار دیا جو مناسب نہیں ہے


   اگر کوئی آپ کو مسترد کرتا ہے تو برا مت سمجھو۔ لوگ عام طور پر مہنگی چیزوں کو مسترد کردیتے ہیں کیونکہ وہ ان کا متحمل نہیں ہوتا ہے۔ 


  اپنے دل کی پیروی کرو لیکن بیوقوف نہیں بننا۔


   محبت صابن کے بار کی طرح ہے ، ایک بار جب آپ سوچتے ہیں کہ آپ کے پاس ہے ، تو وہ کھسک جاتا ہے۔"


   وعدہ ہر چیز کا مطلب ہے۔ لیکن ایک بار اس کے ٹوٹ جانے کے بعد ، معذرت کا مطلب کچھ بھی نہیں ہے۔


   آپ کے دل کو نہ توڑنے کا بہترین طریقہ یہ ہے کہ آپ اپنے پاس موجود نہ ہوں۔


   آپ کبھی بھی محبت نہیں خرید سکتے ہیں… لیکن پھر بھی ، آپ کو اس کی قیمت ادا کرنی ہوگی۔ 


 جب آپ کے سابقہ ​​شخص یہ پوچھتے ہیں کہ اگر آپ بریک اپ کے فورا. بعد بھی دوست بن سکتے ہیں تو ، ایسا ہی ہے جیسے اغوا کار آپ سے رابطہ قائم رکھنے کو کہے۔ 


   لوگ کہتے ہیں ، آپ محبت کے بغیر نہیں رہ سکتے… میرے خیال میں آکسیجن زیادہ ضروری ہے۔ 


   اپنے دل کو دوسری تمام آوازوں سے بالاتر سنیں۔


   میں فیصلہ کرتا ہوں کہ میں کس طرح رہتا ہوں اور کس سے پیار کرتا ہوں۔ انتخاب میرا ہے اور کوئی بھی میرے ذہن کو دلانے کے ل. نہیں آتا ہے۔ میں فیصلہ کرتا ہوں اور میں چنت



   حسد ایک ہی وقت میں صرف محبت اور نفرت ہے۔ 


   لوگ اسے غیرت کا نام دیتے ہیں میں اسے تمہیں کھونے کے خوف سے پکارتا ہوں۔ 


   محبت میں ، اگر آپ آسانی سے گھٹنوں کے بل گر جاتے ہیں تو ، آپ کبھی بھی اپنی خوشی کا خاتمہ نہیں کریں گے۔ 


   محبت کے ساتھ میرا رویہ آسان ہے۔ میں وہی کرتا ہوں جس سے میں محبت کرتا ہوں اور محبت مجھے راستے میں مل جائے گی۔


   محبت ایک مثبت رویہ کی جڑ ہے۔


مجھے پہلی نظر میں محبت ہو گئی۔ مجھے دو بار دیکھنا چاہئے تھا۔



تنہا رہنے کے لئے بہادر ہونا آپ کو آزاد کر دیتا ہے تاکہ آپ لوگوں کو اپنی زندگی میں مدعو کریں کیونکہ آپ انہیں چاہتے ہیں نہ کہ آپ کو ان کی ضرورت ہے۔



محبت جنگ کی طرح ہے: شروع کرنا آسان ، ختم کرنا مشکل اور بھولنا ناممکن ہے۔



محبت قطاروں کی طرح ہے اور جس طرح سے آپ پڑیں گے ، اس سے نکلنا مشکل ہے۔


پیار ہی وجہ ہے کہ میں اب بھی اس پاگل دنیا میں رہتا ہوں۔"


محبت آگ ہے۔ لیکن چاہے یہ آپ کے دل کو گرم کرے یا آپ کے گھر کو جلا دے ، آپ کبھی نہیں بتا سکتے۔


میرے حقیقی رنگ دوسروں کی نگاہ میں ہمیشہ خوشگوار نہیں ہوسکتے ہیں لیکن جب تک آپ اسے خوبصورت محسوس کرتے ہیں ، مجھے قبول کرنے کے لئے مجھے کسی اور کی ضرورت نہیں ہے۔


ہوسکتا ہے کہ میرے پاس ہیرے کا سب سے زیادہ روشن نہ ہو لیکن میں اپنی زندگی میں سب سے بہترین شخص ہوں۔ یہ ایسی چیز ہے جس کی قیمت میں کبھی بھی رقم نہیں آسکتی ہے۔ 


آپ کی طرح ہی تال پر دھڑکنے والے کو ڈھونڈنے سے زیادہ میٹھا اور کچھ نہیں ہو گا۔


پیار کرنے کا مطلب آپ کے دل کو خطرہ بنانا ہے - یہ سنہری اصول ہے۔


​​میں آپ سے پیار کرنے کے بعد میں کون نہیں تھا۔


یہاں ، میرا دل لے لیکن اسے توڑ نہیں ، ٹھیک ہے؟


یہاں تک کہ اگر یہ تکلیف دیتا ہے ، یہاں تک کہ اگر آپ میرے نہیں ہوسکتے ، تو میں کبھی بھی اپنے آپ سے جھوٹ بولنے کا سہارا نہیں لوں گا۔"


کیا یہ صرف میں ہوں یا میں بہت خوش قسمت ہوں اپنے خوابوں کی لڑکی سے جو مجھے قبول کرتا ہے جو میں ہوں کے لئے قبول کرتا ہوں اور اسے اپنا بھی کہتے ہیں؟


  کسی سے شادی کرنے سے پہلے ، اس بات کو یقینی بنائیں کہ آپ یہ معلوم کرنے کے ل first کہ آپ واقعتا la وہ کون ہے پہلے ان کو ایک چھوٹا سا کنکشن دے دیں۔ 


شاید اگر میں آپ سے پیار کرتا رہوں تو ، شاید ایک دن ، آپ بھی مجھ سے پیار کریں گے۔


جب وہ اپنی باتوں سے آپ کو تکلیف دیتا ہے تو ، یاد رکھنا یہ آپ کی غلطی نہیں ہے۔ اس کے منہ سے جو بات نکلتی ہے وہ اس کی عکاسی ہے کہ وہ واقعتا کون ہے۔


محبت میں ، کوئی توقعات کا مطلب درد نہیں ہوتا ہے۔


اگر آپ اپنے دل کی چنگاری نہیں کھوتے ہیں تو ، آپ کبھی بھی بوڑھے نہیں ہوسکتے ہیں۔


میں ایک ناامید رومانٹک ہوں۔ بار بار چوٹ پہنچنے کے باوجود میں نے کبھی بھی محبت میں اپنا اعتماد نہیں کھویا۔


جب میں تمام تھکا ہوا اور مزاج کا شکار ہوں تو مجھے حیرت ہوتی ہے کہ کیا اب تک کوئی مجھ سے پیار کرنے کا بہادر ہوگا؟


کسی کے ساتھ رہو جو آپ کو دیکھے کہ آپ کو اصلی خزانہ پسند ہے۔


ابھی ابھی اپنے دروازے بند مت کریں۔ کسے پتا؟ آسمانی بجلی گر سکتی ہے۔


جب آپ نے میرے دل میں کھڑکی کھولی تو میری دنیا مسکراہٹوں سے بھری ہوئی ہے۔


یہ توقع مت کرو کہ ہر وقت کوئی آپ کو سمجھے گا۔ اگر کوئی ایک شخص ہے جو آپ کو پوری طرح سے سمجھ سکتا ہے تو ، یہ آپ اور صرف آپ ہی ہوسکتے ہیں۔



Post a Comment

0 Comments