missing quotes in urdu english


missing quotes in urdu english  




missing somone quotes in urdu 

missing quotes in english

missing quotes in urdu english  

missing someone potery in urdu 

miss u quotes in urdu

miss u sms in urdu for husband

miss u poetry in english

missing potery in english 

missing poetry in urdu 2 lines

missing somone special poetry in urdu 



“مجھے ہماری گفتگو یاد آتی ہے۔ مجھے یاد ہے کہ ہم ہر دن کے ہر منٹ میں کس 


طرح بات کرتے تھے اور میں آپ کو وہ سب کچھ بتانے میں کس طرح کامیاب رہا 


تھا جو میرے ذہن میں ہے۔


"جن سے ہم محبت کرتے ہیں وہ غیر موجودگی موت 


سے بھی بدتر ہے ، اور مایوسی سے مایوسی کی امید کو مایوس کرتے ہیں۔" - 


ولیم کاوپر



 

"جہاں آپ پہلے رہتے تھے ، دنیا میں ایک سوراخ ہے ، اور میں خود 


کو دن کے اوقات میں مسلسل گھومنے اور رات کو گرتے ہوئے دیکھتا ہوں۔

 میں تمہیں دوزخ کی طرح یاد کرتا ہوں



missing quotes in urdu english




“میں تمہیں یہ نہیں ہونے دوں گا۔ میں آپ کو 


یہ لمحہ نہیں دوں گا۔ میں آپ کو اس قیمتی عضو کو پُر نہیں ہونے دوں گا۔ میں 


اس کا مالک ہوں۔ میں یہ نہیں کروں گا۔ میں سوچ نہیں سکتا؛ میں اس کے بارے 


میں نہیں سوچوں گا۔



 

“میں انتظار کر رہا ہوں اور امید کر رہا ہوں اور اس وقت 


کا انتظار کر رہا ہوں جب ہم دوبارہ اکٹھے ہوسکیں! میں تمہیں یاد کرتا ہوں."



جب بھی آپ کی یاد آتی ہے ، آسمان سے ایک ستارہ گرتا ہے۔ لہذا ، اگر آپ نے 


آسمان کی طرف نگاہ ڈالی اور اسے تاریکوں کے ساتھ اندھیرے میں ملا تو یہ آپ 


کی ساری غلطی ہے۔ تم نے مجھے بہت یاد کیا! "


ہارٹ ٹچنگ گڈ بائے میسجز



آپ کی قیمت درج کرنے کی یاد آتی ہے


"میں جانتا تھا کہ آنسوؤں کو پیچھے دیکھ کر 


مجھے ہنسی آتی ہے ، لیکن میں کبھی نہیں جانتا تھا کہ ہنسیوں کے پیچھے 


پیچھے دیکھ کر آنسو آجائے گا۔"


"کبھی کبھی میں صرف غائب ہونا چاہتا ہوں اور 


یہ دیکھنا چاہتا ہوں کہ کیا کوئی مجھے یاد کرتا ہے۔"


"جہاں آپ پہلے رہتے 


تھے ، دنیا میں ایک سوراخ ہے ، اور میں خود کو دن کے اوقات میں مسلسل 


گھومنے اور رات کو گرتے ہوئے دیکھتا ہوں۔ میں تمہیں دوزخ کی طرح یاد کرتا 


ہوں۔


"یہ بات واضح ہے کہ آپ میرے لئے ایسا ہی محسوس نہیں کرتے ، مسئلہ 


یہ ہے کہ میں آپ کو مجھ سے پیار کرنے کے لئے زیادہ سے زیادہ مجبور نہیں 


کر سکتا ، میں خود کو آپ سے محبت کرنا چھوڑنے پر مجبور نہیں کرسکتا۔"


"ہر 


جداگانہ موت کی ایک شکل ہے ، کیوں کہ ہر پنڈال آسمان کی ایک قسم ہے۔"












اگر میرا دل ایک پرندہ ہوتا ، تو وہ جہاں بھی ہو وہاں اڑتا اور دن تک آپ کے ساتھ 


رہتا۔ گھر صرف ایک جگہ ہے ، ایک ایسا گھر ہے جہاں پیار ہے۔ آپ میرے گھر 


کے عزیز ہیں ، آپ کے جانے کے بعد سے میں بے گھر ہوگیا ہوں۔ میں آپ کو 


کسی بھی چیز سے زیادہ یاد کرتا ہوں جس طرح مچھلی پنکھ کے بغیر زندہ نہیں 


رہ سکتی ، اسی طرح میں آپ کے بغیر زندگی سے گزر نہیں سکتا۔ مجھے آپ کی 


یاد آتی ہے بیبی ، جلد ہی گھر آجائیں۔ مجھے "میں آپ کی کمی محسوس کرتا ہوں" 


سنڈروم کی تشخیص کر رہا تھا ، اور اب میں آپ کو ہر وقت یاد کرنے کے ناقابل 


واپسی ضمنی اثرات سے جدوجہد کر رہا ہوں۔ جب ایک مرد اپنی عورت کا خواب 


دیکھتا ہے ، اس کو تھامے گا ، اسے گلے لگائے گا ، اس کا بوسہ لے گا ، اور 


اسے اچھا محسوس کرے گا جب وہ جذباتی طور پر اس کی آنکھوں میں گھورتا 


ہے ، لیکن جب وہ جاگتا ہے تو وہ اس کے پاس نہیں ہوتی۔ آدمی اداس حالت میں 


چلا جاتا ہے۔ اس کا واحد علاج اس کے عاشق کے نقش قدم کی آواز ہے۔ مجھے 


آپ کی بہت یاد آتی ہے ، پیاری میں آپ کو گلے لگانے ، چومنے اور آپ کے 


ساتھ دوبارہ واک کرنے کے منتظر ہوں مجھے آپ کی بہت یاد آتی ہے ، پیاری 


کیا آپ یہ آواز سن سکتے ہیں؟ کیا آپ کو یہ دھڑکن محسوس ہوتی ہے؟ یہ میرا 


دل ہے یہ ہمیشہ آپ کے لئے مار رہا ہے۔ کاش تم میرے ساتھ ہوتے۔ میں تم سے 


پیار کرتا ہوں اور میں تمہیں یاد کرتا ہوں بیبی ، تم مجھ میں بہتری لاتے ہو۔ جب 


آپ زیادہ دن دور ہوجاتے ہیں تو میں کبھی بھی خود نہیں ہوں۔ میں تمہیں یاد کرتا 


ہوں پیاری لڑکی آپ کے چلے جانے کے بعد سے میری راتیں ٹھنڈی اور تنہا ہو 


چکی ہیں۔ میرے دن بے چین ہوگئے ہیں۔ بچی تم جانتے ہو کہ میں تمہیں دنیا کی 


کسی بھی چیز سے زیادہ یاد کرتا ہوں۔ آپ وہ شخص ہیں جو مجھ سے پیار کرتا 


ہے ، کوئی میری دیکھ بھال کرتا ہے ، کوئی جو مجھے بوسہ دیتا ہے ، کسی پر 


میں آرام کرسکتا ہے ، جس پر میں بھروسہ کرسکتا ہوں ، وہ شخص جو ہمیشہ 


مجھ سے پیار کرے گا۔ سویتارٹ ، ذرا تصور کریں کہ جب میں آپ سے دور 


ہوں تو مجھے کیا یاد آرہا ہے۔ یہ زہریلے طرز عمل کو فروغ دینے کا جال ہے - 


ٹوکے مکینوا ٹوٹے ہوئے رشتوں سے رکاوٹ تلاش کرنے پر بات کرتے ہیں (




جی سی میں آپ کے ساتھ موجود حیرت انگیز یادوں کو کبھی نہیں بھولوں گا ، 


لیکن ہم ہمیشہ پیدا کرسکتے ہیں ان میں سے زیادہ میرے بچے ، واپس آؤ۔ آپ ان 


کو بھیج سکتے ہیں اس کے لئے آپ کی قیمت درج کرنے کی یاد آتی ہے ، یا آپ 


اپنے الفاظ شامل کرسکتے ہیں۔ یہاں تک کہ آپ قیمت درج کرنے کو مزید ذاتی 


بنانے کے لئے اس کا نام شامل کرسکتے ہیں۔ جب آپ کسی کو یاد کر رہے ہو تو 


کیا کہنا ہے جب آپ اپنی لڑکی کو یہ بتانا چاہتے ہو کہ آپ اسے یاد کررہے ہیں 


تو کیا آپ صحیح الفاظ کا استعمال کرنا چاہتے ہیں؟ کبھی کبھی ، آپ کی گرل 


فرینڈ سے "مجھے آپ کی بہت یاد آتی ہے" کہنا کافی نہیں ہوسکتا ہے۔ لڑکیاں 


اس سے محبت کرتی ہیں جب ان کے ساتھی ان کے الفاظ سے تخلیقی ہوں۔ لہذا ، 


جب بھی آپ اپنی محبوبہ سے محروم ہوجاتے ہیں تو آپ کو یقینی طور پر اپنے 


دل اور جان کو اپنی بات پر ڈالنا چاہئے۔ مندرجہ ذیل آپ کے گمشدہ پیغامات چالیں 


کریں گے۔










Post a Comment

0 Comments